Home » Shendeti & Dieta

Studimi, domate ngjyrë vjolë kundër tumorit

27 October 2008 70 views No Comment Email This Post Email This Post

Domate ngjyrë vjole e modifikuar gjenetikisht për të parandaluar kancerin. Së paku kështu thonë shkencëtarët britanikë, pas disa eksperimenteve që kanë bërë tek minjtë.

Zbulimi, i publikuar në revistën “Nature Biotechnology”, forcon idenë që mund të bëhen të tilla modifikime në mbrojtje të shëndetit të njeriut.

“Minjtë që ishin të prekur nga tumori e të trajtuar me modifikimin e ri, jetuan më gjatë se ata që iu nënshtruan një diete standarde, me ose edhe pa domate të zakonshme”- thanë Cathie Martin dhe kolegët e saj të “John Innes Centre”, institut i financuar nga qeveria britanike. “Efekti ishte shumë më i madh se ai që prisnim”- ka thënë Martin, biolog.

Minjtë, që ishin të prekur nga tumori dhe që u trajtuan me ‘domaten antitumor’ jetuan mesatarish 182 ditë, ndërkohë që të tjerët që ndoqën një dietë normale, 142 ditë.

Studimi u fokusua në ‘antocianinën’, një tip antioksidanti që pakëson risqet e tumorit, semundjeve kardiake dhe disa patologjive neurologjike.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...

Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.