Home » Shendeti & Dieta

Niveli i ulët i vitaminës D shkakton kancer

18 August 2008 8 views No Comment Print This Post Print This Post

Mungesa e vitaminës D ka qenë shpesh shkaktar i shumë sëmundjeve, por kërkimet e fundit tregojnë se niveli i ulët i vitaminës D tek gratë shkakton kancer të gjoksit, i cili mund të çojë edhe në vdekje.

Studimi tregon se vitamina D mund të ndihmojë në luftimin e sëmundjes së kancerit. Studiuesit në Universitetin e Torontos studiuan lidhjen midis vitaminës D në gjak dhe shkalëss së kancerit në gji në 512 gra.

Për herë të parë u pa se ato gra që kishin nivel të ulët të vitaminës D kishin përshkallëzim të madh të kancerit në gji.

Përveç faktit se vitamina D ka impakt në kancerin e gjirit, shkencëtarët nuk kanë vërtetuar ende se duke marrë vitaminë D mund të parandalohet sëmundja. Ata nuk kanë dhënë ndonjë rekomandim që gratë e shëndosha të marrin më shumë vitaminë D.

Julie Gralpoë, specialiste onkologjike dhe profesore thotë se nuk i rekomandon gratë të cilat nuk kanë kancer të marrin vitaminë D. Por ajo thotë se të gjitha gratë duhet të shikojnë nivelin e vitaminës D dhe të marrin masa nëse kanë mungesë të saj.

Testi për vitaminën D është shumë i thjeshtë dhe mund të matet nëpërmjet gjakut .

Nga: Orjeta Zhupa
Marre nga: shekulli.com.al

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...

Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.