Brokoli i shëndetshëm për kockat, falë vitaminës K
Brokoli, aleat te shendetit. Jo vetem perfaqesojne nje nga ushqimet me veti antitumorale, por tashme shfaqen dhe si “miq” te kockave.
Kjo fale sasise se madhe te vitamines K qe permbajne. “Kjo perime ashtu si dhe spinaqi, dritherat dhe vaji bimore, shtojne densitetin kockor dhe ndikojne ne mbrojtjen nga ulja e densitetit kockor te grate qe sapo kane hyre ne periudhen e menopauzes”, tregojne dy studime te dy skoceze, te publikuar ne te perditshmen “Daily Mail”.
Studimi i pare eshte kryer nga ekip shkencetaresh te universitetit te “Aberdeen” te gra te moshave nga 49 deri 54 vjeçe, ka treguar nje lidhje direkte mes dozave te larte te vitamines K dhe densitetit me te larte kockor. “Koleget” e Universitetit te Dundee kane treguar se, vitaminat K dhe D, se bashku me kalciumin, ndikojne ne shtimin e densitetit kockor. Ata kane shtuar se, “efektet mund te arrihen thjesht duke zgjedhur dieten e duhur, pa ju drejtuar integratoreve ushqimore”

Postime te Ngjashme:
- Vitaminat – Sa pak të efektshme
- Niveli i ulët i vitaminës D shkakton kancer
- Shega ngadalëson plakjen
- Mungesa e Vitaminës D
- Ja shkaku se perse femrat tradhetojne
Popularity: 5% [?]
