Mungesa e Vitaminës D
Specialistët të cilët theksojnë se në qumështin e nënës dhe në ushqimin artificial për bebet nuk ka në mënyrë të mjaftueshme vitaminë D, shprehen se kjo duhet tu jepet atyre me anë të shurupeve të ndryshme. Sipas një studimi të bërë nga mjekët e spitalit Children Hospital në Boston, rezulton se tek 40 për qind e fëmijëve ka mungesë të vitaminës D. Sipas tyre, niveli i vitaminës ndryshon nga fëmijët esmerë dhe të bardhë. Specialistët e pediatrisë shprehen se për të plotësuar këto mungesa, nevojitet që të përdoret për mëse 400 ditë vitamina D e përgatitur në trajtë shurupi.
Sipas studimit në fjalë, qumështi i nënës përmban dhjetë herë më shumë vitaminë D se qumështi artificial. Specialistët thonë se fëmijëve duhet tu jepen ushqime të tilla si vaj peshku, qumësht, lëng portokalli etj, pasi këto përmbajnë me shumicë vitaminën në fjalë. Sipas tyre, vitamina D është mjaft e rëndësishme për organizmin e fëmijës, mungesa e së cilës mund të shkaktojë sëmundje nga më të ndryshmet si ato të zemrës, shkrirje të kockave, diabet, Skleroz e deri tek ato kanceroze.

Postime te Ngjashme:
- Ushqime qe na dhurojne bukuri
- Niveli i ulët i vitaminës D shkakton kancer
- Trajtime per syte
- Ushqimet e bukurisë
- Kujdes me mbipeshen te femijet!
Popularity: 17% [?]
