Kafeja e tepërt – prodhon fëmijë inkubatori
Fëmijët që lindin nën peshë e kanë një shkak. Studimi më i fundit ka treguar se konsumimi i tepërt i kafesë është “gongu” i grave shtatzënë. Ndaj duhet patur kujdes që gjatë muajve të mos kunsumohet shumë kafeinë. “Food Standards Agency”, mbështetur në kërkimet e profesorëve të universiteteve të Leeds dhe Leicester, ka treguar se “gratë shtatzëna nuk duhet të pinë më shumë se dy filxhanë kafeje dhe kater filxhane çaji në ditë”.
Po sipas këtij studimi “fëmijët që lindin me peshë të vogël janë më shumë të prirur për të vuajtur nga sëmundje të zemrës dhe diabeti, nëse nënat e tyre konsumojnë shumë kafe. Sipas studimit, gratë shtatzëna duhet të tregohen gjithashtu të kujdesshme në konsumimin e pijeve energjike, cokollatës dhe Coca-Cola”.
Edhe në këtë studim sugjerohet që gratë të mos konsumojnë alkool gjatë shtatzanisë ose ndërsa janë në tratativa për të mbetur shtatzënë.
Postime te Ngjashme:
- Nëse pini duhan,më pak shanse për shtatzani
- Mungesa e Vitaminës D
- Dhimbja e kokës te gratë tregues i riskut për sëmundje
- Vitaminat – Sa pak të efektshme
- Besnikëria e burrit
Popularity: 6% [?]
